אסוף עדויות מכריעות מטלפונים סלולריים

כיום מכשירים ניידים מודרניים מסוגלים להחזיק כמות גדולה של נתונים בפורמטים שונים ,הפורמטים הנפוצים ביותר הם תמונות, יומני שיחות, אנשי קשר, הודעות טקסט, אודיו, סרטונים, נתוני אפליקציה, מיילים ועוד הרבה יותר, כולל קבצים מוסתרים או קבצי נתונים ייחודיים שאולי לא יתגלו באמצעות תהליכי חילוץ סטנדרטיים. לחלופין, התהליך יכול להיות עמל ועתיר זמן, ולגרום לעיכובים מיותרים ולבלבול.ככל שמגוון הנתונים במכשירים ניידים מתרחב, צריכים להשקיע מאמצים נוספים כדי לחלץ ולנתח את המידע הנדרש. יתרה מכך, עם תהליכים ידניים, קיים סיכון להערכת תוכן לא מדויק ו/או אי יכולת למצוא נתונים רלוונטיים לביסוס הראיות .

חקירות פליליות מודרניות דורשות כלים פורנזיים מודרניים כדי להתמודד עם ביצה של פורמטים של נתונים, שכן רמזים יקרי ערך עלולים להסתיר באופן עמוק ומסתורי בדרכים בלתי צפויות. יתרה מכך, קיים סיכון לאובדן נתונים בעת ניסיון לאחזר אותם. חקירת מכשיר סלולרי הנו נושא רגיש ביותר טעות קטנה או מידע שגוי עלולים לגרום לטעויות גדולות ויקרות, במגן פורנזיקס, ניתוח, שחזור ושימור יעיל של נתונים. הינו ראש מעיננו וחיפוש ראיות רלוונטיות לביסוס הטענות. אנו יכולים  לגשת ולאבחן את הנתונים במסדי של SQLite. , מידע רב קיים במאגרי המידע הללו בעוד שהם מוגנים מאוד כדי לשמור על פרטיות המשתמש.
בעשורים האחרונים, טלפונים ניידים השפיעו רבות על חייהם של אנשים. כל אדם מחזיק במכשיר סלולרי בעל מידע ייחודי על זהותו, מיקומו, השגרה ועוד הרבה יותר המסייע לחקור את הפעילות היום יומית על ידי ניתוח הדפוסים מתוך הנתונים. מכאן, אנו רואים את הצורך בחקירה ומיצוי ראיות בצורה מעמיקה. אנו עוסקים בחקירה וניתוח פורנזי הדיגיטלי במכשירים ניידים, השגת ראיות וקבלת תובנות נתונים. הראיות המתקבלות מטלפון נייד עשויות לתת שפע של מידע ויכולות להוות מקור מידע רב ערך בחקירות פליליות ואזרחיות. בדיקת המכשיר "במגן פורנזיקס" הוא התהליך הקריטי ביותר. אם ראיות דיגיטליות לא נאספות כראוי, הן עלולות להפוך לחסרות תועלת בבית המשפט. איסוף נתונים יכולה לספק מידע רב ערך שיכול לשמש כראיה בזמן שהנתונים נרכשים מ-Simcard, מיקומי זיכרון וכו'. 

אנו עוסקים באיסוף נתונים במכשיר הסלולרי כגון ,יומני שיחות, קבצים, צ'אטים, הודעות, מיקום GPS, היסטוריית דפדפן,  שיחזור מידע שנמחק, מידע שבמערכת האפליקציות, ניתוח פיזיקלי של קבצי המערכת במכשיר הסלולרי, מידע גלוי ומידע סמוי. תפקידנו להציג בפני הלקוח את הראיות הפורנזיות שנמצאו לאחר מיצוי נפח המידע בצורה הטובה ביותר תיעוד לכל התובנות שנאספו ממכשירים ניידים תוך הסבר מדעי בנסיבות העניין ולשמור על שלמות הנתונים הללו מתוך מיצוי הראיות לניתוח. והצגת המידע שנאסף של נייד שיכול להתקבל על ידי מערכת המשפט כראיה.